luni, 28 februarie 2011

Revers

Nimic nu e chiar ceea ce pare .............


Pictat cu sunete si imbibat in lumini
Rasar in noapte ca un crin
Sunt ca un trandafir , dar nu am nici un spin
Sentimentele mele pentru tine sunt ca un cer senin.

Glasul tau de harpa divina
Imi face mereu ziua senina ,
Apari ca intr-o lumina de luna plina
Si-mi umpli trupul de adrenalina.

Dar soarele rasare si tu esti rapita de conchistador
Si raman singur pe acest coridor
Sa sti , de tine imi va fi dor
Si inca ceva ... fara tine mor ....

Asa ca ...

Umplemi trupul de adrenalina,
Cand apari ca intr-o lumina de luna plina
Si fa-mi iar ziua senina
Cu glasul tau de harpa divina.

Sentimentele mele pentru tine sunt ca un cer senin
Cand sunt cu tine , sunt ca un trandafir fara pic de spin,
Din cauza ta rasar in noapte ca un crin
Si tu mereu ma pictezi si ma imbibi in lumini

3 comentarii:

  1. imi place :X
    imi place modu in care ai presarat cuvintele in versuri!

    [in sfarsit muza revine cu o cupa de inspiratie !! ]

    RăspundețiȘtergere
  2. in sfarsit ti-ai revenit....foarte frumoase versuri...felicitari.(Paula)

    RăspundețiȘtergere
  3. oo adooor :x mai ales versurile:

    "Sa sti , de tine imi va fi dor
    Si inca ceva ... fara tine mor ...."

    superbaa poeziaa :x


    Te pup ;*

    Te iubesc!

    RăspundețiȘtergere