vineri, 1 iulie 2011

Pierdut in mine ( dedicat )

O scanteie-n noapte,
Urme lasate de soapte
Pe-un suflet rece
Pe care nici Iadul sa nu-l dezlege.

Un strop de nectar
Din pocalul durerii
Ce sta pe-un altar
Cladit din memorii.

Ma simt pierdut in noapte
Ratacit in durere si moarte
Patruns de intuericul rece
Stau si numar pana la cincispre'ce

Incerc sa scap de teama si zbor in inaltimi
Imi las sufletul sa pluteasca lin
Sa se scufunde in ocane de lacrimi ,
Dar si asa nu pot sa-mi revin.

Sperant-mi moare
Si respir tot mai greu
 Dar stai ... cineva apare
Calare pe-un leu.

Si-alunga teama in mine ascunsa
Ce pana in maduva era ajunsa
Cu un singur cuvant
Ce pentru mine era de ajuns.

Si inca aud spotind in vat
Acel crud , dar placut cuvant
Ce timpul la ingrapt in pamant
Si ne-a lasat pe toti fara crezamant.

Nu-l tin minte da-l simt adanc
Era invelit in semntimente adevarate...
Acum mi-am adus aminte acel cuvant ;
Tu pentru mine esti ca un FRATE .

4 comentarii:

  1. <3 Tu pentru mine esti ca un F R A T E ,Lucian!!!


    > : D < > : D <

    RăspundețiȘtergere
  2. Fratiuc...dupa patru luni am recitit poezia...si din nou am avut aceleasi sentimente....lacrima de pe obrazul meu...o fost prezenta cu mine...citea si ea in acelasi timp poezia cu mine!
    Multumesc pentru tot ce faci pentru mine:*

    RăspundețiȘtergere