joi, 30 septembrie 2010

Ce inseamna munca in fabrica ...

   Cu ce as putea incepe ... vreau doar sa zic am deja o luna si cateva zile de cand lucrez in fabrica si sa stiti , munca in fabrica nu are nici macar un singur avantaj , salarul este mic , sansel de  a creste salarul sau de a promova sunt foarte mici si in plus oricat ai lucra de mult si de bine nu vei iesi niciodata in evidenta . DAR cu toate astea desi maine ar trebui sa imi bag cererea de lichidare , mi se rupe sufletul si imi este foarte greu sa o fac ... DE CE ?! simplu , doar pentru colectiv , spre deosebire de munca la birou sau alte joburi de genu , in fabrica tot ce te anima si te face sa mergi mai departe este colectivul . Eu de exmplu , pe perioada acestei luni am reusit sa imi fac o gramada de cunostine , unele doar pe perioada orelor de lucru dar altele cred ca vor avea un loc special in sufletul meu , persoane precum : Emese ( fata pe care am cunoscut-o inca din ziua intreviului meu , deoarece amandoi am fost in aceasi zi la interviu . Nu imi vine sa cred cat de multe am in comun cu ea si cat de mult ne-am atasat unu de altul , cu toate ca ea este maritata ..) , Eva ( sefa de echipa ... cu toate ca prin fabrica se aude ca este matusa mea  :)) , eu o consider ca pe o a doua mama ..ea m-a invatat tot de ce a fost nevoie ca sa pot sa lucrez acolo , cand am gresit nu s-a suparat si mi-a aratat unde am gresit .. ) . As putea continua cu enumerarea lor foarte mult dar am vrut sa cuprind esentialul . Aceasta experienta m-a facut sa imi deschid ochii si sa apreciez mai mult scoala .Si va spun nu am sa uit niciodata aceasta experienta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu