sâmbătă, 30 octombrie 2010

Daca …. ( DEDICAT )



Daca cerul ar lua foc,
Daca din oceane s-ar scoate un dop,
Si daca pamanul ar seca,
Si daca s-ar duce pe rapa lumea asta,
Daca cerul ar cadea,
Daca animalele ar turba,
Daca pasarile n-ar mai zbura,
Daca plantele s-ar usca,
Daca aerul s-ar rarefia,
Daca omul n-ar mai exista
Daca totul ar disparea,
Daca soarele ar exploda
Daca planetele ar ingheta
Daca Universul s-ar dezorganiza
Pntru mine nu ar conta
Pentru ca am parte deja….
De prietenia ta ….


Mersi voua paulienilor 

2 comentarii:

  1. frumos.
    si eu ma bucur ca fac parte din gashca, nebunilor:X

    si da. asa cum tu ne-ai acceptat asa cum suntem, si noi te acceptam asa cum esti:)

    iti doresc sa fii Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni/Paulieni!

    si eu/noi iti multumesc/-min.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. va multumesc si eu ca m-ati primit in gasca asta "nebuna"si va sunt recunoscatoare pentru ca sunteti prietenii mei care ma sprijina la greu si care ma faceti sa zambesc din tot sufletul chiar si atunci cand sunt trista.

    RăspundețiȘtergere