sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Trecut-----> TIMPURI <----- Viitor

 Nu vreau sa spun DE CE . Nu vreau sa stiu DE CE . Nu vreau sa ma intreb DE CE . Vreau doar un singur lucru ... Vreau un inger cu aripi arginti , un inger care sa imi spuna mereu ce e bine si ce e rau . Vreau ca tu sa-mi fi inger , sa-mi eliberezi sufletul de povara zilei de maine si pacatul zilei de ieri . Vreau sa dai din aripi si sa faci o vraja , sa traiesc doar azi , doar in prezent , nu vreau maine nu vreau ieri . Ridica-mi privirea la cer si captureaz-o printre nori . Ascunde-mi sufletul in tine si tine-l inchis pana cand timpul devine praf si stelele devin melodii . Uns cu lumina si imbibat in intuneric , vreau sa devin acel ceva ce te-a facut pe tine sa vi dupa mine , sa revin la ce am fost eu inainte ca restul sa ma vada asa . Te chem spre a mea dorinta , te-alung cu a mea umilinta , dar tot te tin alaturi de mine in momentul .......... Ascensiunii

Un comentariu:

  1. draguta postarea. imi place:)

    "Ridica-mi privirea la cer si captureaz-o printre nori . Ascunde-mi sufletul in tine si tine-l inchis pana cand timpul devine praf si stelele devin melodii . Uns cu lumina si imbibat in intuneric..." :X

    RăspundețiȘtergere