miercuri, 13 martie 2013

Asta este !

     Zilele astea am fost intrebat : " Ce e dragoste ? " ; Si nu am stiu sa dau un raspuns exact, nu am fost in stare sa dau un raspuns exact . De ce ? Poate pentru ca mi-e frica sa spun , pentru ca am sa realizez ca si eu sunt indragostit , sau poate pentru ca nu am simtit niciodata cu adevarat ce e dragoste . Dar daca as incerca sa da un raspuns , acesta ar suna cam asa :

    Cred ca as fi indragostit daca nu as putea dormi , nu as avea pofta de mancare , as avea un zambet cretin non-stop lipit de fata , nu as sti sa vorbesc corect , as avea o figura de visator tamp care e tot timpul pierdut in lumea lui. ( pana aici totul suna ca o boala ) 

     Dar daca ar fi sa explic ce am zis , ar suna cam asa : as fi indragostit daca nu as putea dormi noapte de teama de a nu te intalni in visele mele , nu as avea pofta de mancare pentru ca am o usoara stare de plutire in fiecare secunda cand ma gandesc la tine , as avea un zambet cretin non-stop lipit de fata datorita faptului ca pot sa iti simt prezenta , sa iti vad chipul sa te simt aproape de mine , nu as sti sa vorbesc corect pentru ca de fiecare data cand incerc sa iti zic ceva inima imi bate atat de tare incat am impresia ca la fiecare bataie e gata sa sara din piept , as avea o figura de visator tamp care e tot timpul pierdut in lumea lui la gandul ca intr-o zi o sa iti dai si tu seama cat de mult pot sa tin la tine si sa simti si tu acelasi lucru pentru mine.

     Insa , pana atunci , sunt acelasi tip banal fara pic de haz , care rade prosteste la fiecare lucru pe care il spui , doar pentru ca ii e frica sa iti spuna ce simte. Cu toate ca astept fiecare secunda sa vad daca te uiti si tu la mine asa cum ma uit eu la tine , imi e frica sa ma uit in ochii  tai , pentru ca s-ar putea sa raman captiv in ei , sa  imi pierd toate simturile , sa uit tot ce am invatat pana acum. Nu vreau sa ma apropi de tine pentru ca stiu ca o sa simti cum tremur de emotii de fiecare data cand sunt langa tine . Da, sunt un copil , naiv , prostut , aiurit , dar in acelasi timp capabil de a oferi zambete sincere si siguranta ca nu voi regreta nimic din ce ti-am zis.

2 comentarii:

  1. Draga domnisorule, daca nu ai fi fost indragostit niciodata nu ai fi putut scrie asa ceva.
    Ceea ce faci tu aici, scrisul asta al tau, vine din suflet. Un suflet nu poate sa "spuna" asemenea lucruri daca nu ar fi fost indragostit macar o data. Cunosti sentimentul foarte bine, am vazut si mai jos in postarile tale. cat despre frica ta..Go for it! ce se poate intampla??

    O seara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. We are scared. all of us Dar cred ca toti suntem,am fost si vom fi speriati cand vom gasi ceea ce se cheama" true love" sau " suflete pereche". Cum a zis si Florina mai sus go for it pt ca sunt convinsa ca iubirea vine din ambele parti..Don't be scared to tell her that you love her..astept cu nerabdare o continuare a povestii

    RăspundețiȘtergere