joi, 11 noiembrie 2010

Ce reprezinti tu pentru mine !!! Prietene !!!

      Nu pot da o definitie pentru cuvantul "prieten" si cu atat mai putin sentrimentelor ce le am pentru prietenii mei , dar o sa incer sa imi reflectez trairile printr-o singura propozitie. Poate ca unii dintre voi nu stiu inca despre ce e vorba , dar am incredere in voi si cat de curand va voi spune.
    
    Paula ( ispita mea ) , Cristi ( frumos graitorule ) , Axy ( filozoful nostru ) , Ioana ( our party animal ) , Ale ( ursuletul nostru ) , Georgi ( fata cu fisticul ) si ultima dar nu cea din urma Andrada ( Bruce Lee-ul nostru ) vreau sa va zic ce insemnati voi pentru mine prin urmatoarea afirmatie :


    "Inainte sa va cunosc pe voi viata mea era doar un semn de intrebare!"


  Si pentru a va putea arata ce insemnati pentru mine as vrea sa va pun fiecaruia cateva citate , care , imi dau impresia ca va caracterizeaza , sau care va reprezinta :


   Paula: "Prietenia este, in primul rand, pacea reciproca si zborul spiritului pe deasupra amanuntelor vulgare." (Antoine de Saint-Exupery) ; "Nu cunoastem decat ceea ce imblanzim. Iar oamenii nu mai au timp sa cunoasca nimic. Cumpara lucruri gata facute de la negustori. Si cum nu exista negustori de prieteni, oamenii nu mai au prieteni." (Antoine de Saint Exupery) ; "Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima." (Gabriel Garcia Marquez)


  Cristi: "Prietenia inseamna a fi frate , doua suflete ce se ating fara sa se confunde, doua degete ale aceleiasi maini." (Victor Hugo) ; "Acordul felului de a gandi naste prietenia." (Democritus) ; "Prietenia dintre frati seamana cu lemnul de aloe, care nu se vede inflorind decat o data la o suta de ani. (Oxenstierna)


  Axy:  "Imi place sa stiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi." (Oscar Wilde) ;
"E bine sa te induiosezi de nenorocirea prietenilor tai, dar mai bine este sa le vii in ajutor." (Voltaire) ; "Vor exista mereu oamenic are te vor rani, asa ca trebuie sa-ti pastrezi increderea si doar sa ai mai multa grija in cine ai incredere si a doua oara. (Gabriel Garcia Marquez)


  Ioana: "Cei rai nu au decat partasi; voluptosii, tovarasi de orgii; oamenii de afaceri, asociati; oamenii politici aduna pe nemultumiti; cei mai multi oameni fara ocupatie au relatii, principii au curtezani; doar oamenii virtuosi au prieteni." (Voltaire) ; "Fereste-te deopotriva de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului." (Nicolae Iorga)


   Ale: "Prietenia este inchisoarea sufletului de buna voie in trup strain." (Dimitrie Cantemir) ; "Prietenul nu iubeste prietenul, ci obiectivul prieteniei." (Platon) ; Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca il legi din nou, nodul ramane. (Octavian Paler)


  Georgi: "Prietenia este egalitate armonioasa." (Pitagora) ; "Prietenia este o haină valoroasă care se curăţă când se murdăreşte, nu se aruncă la prima pată." (Cato) ; "Prietenia este confortul inexprimabil de a te simţi în siguranţă cu o persoană, fără a trebui să-ţi cântăreşti gândurile, nici să-ţi măsori cuvintele. (George Eliot )

   Andrada: "Prietenia este umbra serii, care se înteţeşte odată cu apusul soarelui vieţii." (La Fontaine) ; "Prietenia este cu siguranţă cel mai bun balsam pentru durerile provocate de decepţiile din dragoste." (Jane Austen)


  


Sufletul meu va este vesnic indatorat pentru tot ce ati facut pentru mine , voluntar sau involuntar.

2 comentarii:

  1. multumesc.

    eu sincer, pot spune ca 'lemnul nostru de aloe' a inflorit de 2 ori, desi nu au trecut 200 de ani! si ma bucur mult pentru asta.

    sa stii ca poti conta oricand pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. oare ce as mai putea sa comentez la ce ai scris tu decat ca atunci cand am citit mi s-a prelins o lacrima pe obraz...o lacrima venita din suflet...o lacrima de bucurie.Ai dreptate un prieten iti atinge inima si eu as mai adauga...un prieten iti alina suferinta sufletului.Si sufletul meu iti ramane indatorat pt ca esti alaturi de mine cand imi este greu....Nu e nevoie sa ma semnez pt ca tu sti de la cine este comentu....

    RăspundețiȘtergere