joi, 24 noiembrie 2011

De Ce ?!!!


     E alba ; e neagra … oricum ar fi doar asa pot sa o iau .
De ce ?!!! Uneori vreau sa fie gri …dar nu este , nu va fi , nu a fost.
     Toti imi zic sa privesc viata in culori .
De ce ?!!! Ma minte toata lumea , cand pot sa aleg doar unu din doua raspunsuri.
     Mi se spune mereu ca nu trebuie sa ma intristez , putea fi si mai rau.
De ce ?!!! Incearca toata lumea sa ma faca sa ma simt mai bine cand defapt nici unu nu stie ce simt , sau cat de grea e problema mea pentru mine.
     Toti au asteptari de la mine.
De  ce ?!!! Nu au asteptari in primul rand de la ei insisi.
     Imi spuneti ca ma sprijiniti in toate alegerile mele.
De ce ?!!! Va mintit de fiecare data cand spuneti acelsi lucru.
     Viata e frumoasa daca sti cum sa o traiesti.
De ce ?!! Incercm mereu sa ascundem durerea si suferinta in spatele cuvintelor inutile.
     Sa stau sau sa plec.
De ce ?!!! Am de facut alegeri care implica mereu DACA.
     Iti cer ajutorul in clipele rare cand am nevoie de el.
De ce ?!!! Iti multumesc de fiecare data cand te prefaci ca mi-l oferi.
     Ma simt implinit cand stau si ascult fiecare cuvant pe care il scot.
De  ce ?!!! Nu pot sa iti intorc acea “implinirea” , simpla , dar totusi atat de vitala.
     Ma sprijini oricand lumea mea parca se destrama.
De ce ?!!! Te sacrifici pentru binele meu , cu toate ca nu ai nici o obligatie.
     Mi se pune pata pe orice  , si ma crizez repede.
De ce ?!!! Facem parte din lumii diferite , dar tu totusi esti aici pentru mine.
     Cand suferi si esti trist , sufar si ma intristez si eu.
De ce ?!!! ( singurul “de ce”  la care am raspuns)
Simplu… pentru ca imi esti frate , si orice furtuna ar veni , orice dezastr ne-ar lovi , orice problema am avea … noi vom ramane merau asa.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu