duminică, 27 noiembrie 2011

NU !!!



Intregul Univers se invarte in jurul acestui cuvant.
Sau cel putin intregul meu Univers se invarte in jurul
acestui cuvant…
Si poate ca fac cea mai mare prostie
spunand ce urmeaza sa spun dar …
Nu doar Universul meu se invarte in jurul
acestui cuvant , toti gravitam in jurul lui.
Si Universul meu ar arata cam asa :

De ce a trebuit sa pleci ,
De ce NU ai putut ramane.
De ce caut mereu adevarul ,
Dar NU vreau sa il gasesc niciodata.
De ce astept atata timp ,
Si NU am curaj sa iti spun ce cred ,
Ce simt ce vreu.
De ce tu stai acolo fara sa schitezi nimic ,
Si NU imi dai un semn cum ca ma vezi.  
Am , am avut , o sa am
tot ce is doreste un om
Dar, nu o sa pretuiesc nimic
Pana NU pierd acel lucru.
Stau in casa la caldura
Dar de ce sufletul meu
NU se simte si el asa.
Si in final …
Chiar NU am de gand
Sa fac nimic sa
Schimb asta?
BA DA
CUM?!!
SIMPLU!!! …
Ma uit la tine
Si am sa iti spun
Ca te iubesc..
                                  Te iubesc : pe tine , pe ea , pe el , pe voi , pe ei
Si am sa iti mai spun ceva:
Te urasc : pe tine , pe ea , pe el , pe voi , pe ei
De ce?
SIMPLU!!!
Pentru ca nu am adevaratul curaj sa va spun
Ca va iubesc atat de mult incat … Va Iubesc !!! 

3 comentarii: