vineri, 11 noiembrie 2011

Secrete nespuse

 Uuuu!!! Secrete ... din punctul meu de vedere cel mai TABU subiect posibil
De ce nu ne putem spune secretele intregii lumi ; simplu ... pentru ca atunci nu ar mai fi secrete . Dar si asa exista un tip de secrete pe care simtim ca nu le putem spune absolut nimanui , le tinem doar pentru noi . Lucru care din punctul meu de vedere este o povara enorma pentru ceva tat de firav cum e OMUL . Si la fel ca multi altii si eu am un asemenea secret , dar spre deosebire de marea majoritate care au un secret , eu incerc sa il eliberez din aceasta inchisoare numita EU ... daca vei reusi sa intelegi ce urmeaza sa scriu , imi vei cunoaste secretul , si vei afla defapt povestea vietii mele :

                      Cuprins de frica si pudoare !!!

              Tu !!! Privirea ta , 
           Mereu ma faci 
              Sa ma pierd in ea;
          Cu felul tau
          De a-mi smulge sufletul
            De fiecare data
              Cand  iti vad chipul ;
           Parca m-ampungi
           C-un milion de ace
            Dar nu am ce face
            Asta imi place.
           Ma faci sa tremur 
          Cand  esti imprejur,
            Dar pleci ...
            Si-mi vine sa te-njur.
            Felul tau de a rade mereu
              Ma face sa respir tot mai greu
          Te privesc si astept
           In zadar sa revii
          Trebuie sa accept
          Ca fugi in spre altii.
            Cu graba ce-o ai in sufletul tau
             Si dorinta care ti-o por eu mereu
          Am sa fac un lasou imletit
             Pana ai sa devi ce eu mi-am dorit.



                                            Bafta , poate reusesti sa gasesti ceva pierdut printre randuri .... 










Un comentariu: