vineri, 3 decembrie 2010

Pareri ---- Capitolul 2 Poezie pentru toti!!

In acest capitol din " Pareri" as dori ca voi sa inlocuiti urmatoarele poze pe care am sa le pun in continuarea unor propozitii , cu niste cuvine , cuvine care va sunt sau vi se par reprezentative pentru poze, vreau sa va faceti propria voastra poezie :

Merg prin .....













Si vad ......













Stau in .....














Si simt.....















Ma-ndrept spre .....



















Tu esti cea care ma va salva prin ....

7 comentarii:

  1. Merg prin lune
    Si vad o speranta,
    Stau in ploaie
    Si simt un fior de gheata,
    Ma-ndrept spre pieire
    Tu esti cea care ma va salva prin a ta iubire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Megatare ideea! Imi plaaace:X:X
    Uite ce mi-a iesit:P :

    Merg prin SINGURATATE doar cu mine
    Si vad un CAMIN. Ma gandesc la tine
    Stau in LINISTE si ma gandesc
    Si simt ca-NGHET sau ca traiesc…
    Ma-ndrept spre INTERIORUL MEU cu pasi marunti
    Tu esti cea care ma va salva prin ‘SA NU MA UITI’ !

    RăspundețiȘtergere
  3. Merg prin noapte singura
    Si vad ca totul e pustiu.
    Stau in ploaia ciudat de calda
    Si simt un fior rece,patrunzator.
    Ma indrept spre necunoscut tremurand...
    Tu esti cel care ma va salva prin plecarea ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merg prin ape tulburi,inghetate
    Si vad suflete-aruncate. Vad Moarte
    Stau in golul dintre ele
    Si simt durere; sunt visele mele
    Ma-ndrept spre tine, Craiasa-a Iernii
    Tu esti cea care ma va salva prin amortizrea durerii.

    p.s.:foarte tare ideea.

    RăspundețiȘtergere
  5. -foc
    -oameni
    -in mijlocul lor si ii prives
    -detasare
    -iesire
    -speranta mea

    RăspundețiȘtergere
  6. Merg prin lume
    Si vad oameni si cu bune si cu rele
    Stau in casa si-ncerc sa simt caldura
    Ma-ndrept spre tine cu pasii repezi
    Caci tu esti cel care ma va salva din lumea asta rea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Merg printre stele visand
    Si vad o speranta
    Stau in ploaie plangand
    Si simt cum sufletul imi ingheata
    Ma indrept spre necunoscut
    Unde esti tu care ma vei trezi la viata..
    Paula

    RăspundețiȘtergere