duminică, 5 decembrie 2010

Pareri ---- Capitolul 3 Emotii

    Emotia este definita ca o reactie afectiva de intensitate mijlocie si de durata relativ scurta , insotita adesea de modificari in activitatile organismului , oglindind  atitudinea individului fata de realitate. Emotia poate fi clasificata ca un sistem de aparare , intrucat psihologic emotia afecteaza atentia , capacitatea si viteza de reactie a individului dar si comportamentul general. Fiziologic vorbind , emotiile controleaza raspunsurile la anumite situatii , incluzand expresia faciala , tonul vocal dar si sistemul endocrin pentru a pregati organismul in anumite situatii.
 
   Cam asta ar fi definitia stiintifica a emotie ... acum as vrea sa va aud parerea voastra despre emotii , cum le-ati defini voi si care ar fi emotia care a avut cel mai mare impact asupra voastra .

3 comentarii:

  1. Emotie-sufletul creierului

    2 Emotii au avut un mare impact asupra mea: Mania si Frica, daca nu erau acestea nu era nici invingerea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. emotia e acel lucru care se citeste in ochi. e tabloul care atarna pe peretii sufletului. e tabloul la care contemplam si ne pierdem in noi.

    sincer, cam toate emotiile pe care le-am simtit sunt majore... de la Iubire la ura, mai demult. toate se completeaza intr-un fel. toate se ajuta reciproc.
    daca nu stii ce inseamna ura, scarba, frica, tristetea, nu o sa apreciezi niciodata iubirea, bucuria, frumusetea interioara etc.
    e simplu:) traieste! experimenteaza!

    RăspundețiȘtergere
  3. emotiile fac parte din sufletul nostru..fara ele nu am simti ca traim.Eu am experimentat toate emotiile:bucurie,ura,dragoste,fericire,tristete si toate isi au rolul lor.in suflet mi-au ramas doar emotiile frumoase care ma fac sa zambesc in clipele triste si grele.Fiecere dintre noi ar rebui sa pastram in suflet doar emotiile pozitive..Paula.

    RăspundețiȘtergere