joi, 2 decembrie 2010

Pareri ---- Capitolul 1 Raspunsuri

Am vazut ca zilele astea , datorita vremii toata lumea s-a pus sa posteze chestii pe blog :)) ...ei bine azi am sa pun si eu un prim capitol din mare "carte" ce urmeaza sa o postez ( capitol cu capitol )

Si in cadrul acestei postari vreau sa imi spuneti parerea voastra , primul lucru care va sare in minte , starea care o primiti de la urmatoarele 10 cuvinte/expresii:

Intuneric , apa , cer , nisip , familie , prieten , ura , te iubesc , ochi , suflet

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre :))

3 comentarii:

  1. hai sa-mi dau si yo cu parerea:))

    intuneric- curiozitatea de a cunoaste si de a face lumina
    apa - purificare
    cer - formele norilor
    nisip - timp (clepsidra)
    familie - bucurie
    prieten - iubire si respect
    ura - lipsa de orice sentiment
    te iubesc - punct culminant
    ochi - oglinda interiorului
    suflet - divinitate.

    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. intuneric-necunoscut
    apa-moarte
    cer-dumnezeu
    nisip-desert
    familie-armonie
    prieten-suflet
    ura-iubire trasformata
    te iubesc-nesiguranta
    ochi-adevar
    suflet-nemurire

    RăspundețiȘtergere
  3. intuneric=teama de necunoscut
    apa=claritate
    cer=divinitate
    nisip=plaja
    familie=unitate
    prieten=frate
    ura=sentiment
    te iubesc=un sentiment rar
    ochi=oglinda sufletului
    suflet=un loc cu multe sentimente si multe intrebari
    Paula.

    RăspundețiȘtergere