miercuri, 8 decembrie 2010

Simt ce am simtit ...am simtit ce simt ..si 'oi simti ce inca simt !!!

Ma simt prizonier in propriul meu trup
Cu lanturi de zambete si clipe divine
Ma zbat intruna si-ncerc sa le rup
Dar nu pot ... le las pe maine !

Si stau si ma-ntreb in negura noptii
La umbra deasa a lunii pline
In timpe ce incet se apropie hotii
De vise , soapte , sperante divine.

Dar simt ca ma sting odata cu vantul,
Ce ieri imi era sursa de speranta
Si incet incet fericirea si gandul,
Se transforma intr-o masca de nesiguranta.


Tu prietene , izvor de pacat
Ce ieri m-animai cu-ata suflare,
Iar azi ma arzi cu-ata uitare
Cu toate astea ma simt aruncat.

Aruncat departe in vise desarte
Ma simt din nou , deschis ca o carte
Si stiu ca-i rau si ca am gresit
Pentru ca in fata ta m-am dezvaluit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu